اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 72
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 5 نفر
بارديد ديروز : 97 نفر
بازديد هفته : 138 نفر
بازديد ماه : 120 نفر
بازديد سال : 5,920 نفر
بازديد کلي : 13,105 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

نوسازی و بازازی منازل از جمله آن دسته مواردی است که افراد نگران هزینه های ان هستند. همه افراد به خوبی می دانند که چگونه منزل خود را به ارزانی بازسازی کنند اما این واقعیت وجود دارد که در مواردی مثل بازسازی و نوسازی منازل بسیاری از هزینه ها از پیش تعیین شده نیست و همین موضووع است که تغییر دکوراسیون و بازسازی منازل برای بسیاری افراد کار چندان راحتی نیست.

اما در این مطلب ما 10 نکته کلیدی در رابطه بازسازی را بر ای شما بیان می کنیم تا بتوانید با شناخت آن ها اندکی در هزینه خود صرفه جویی کنید.

 

1. آیا شما به یک معمار نیاز دارید؟

شکی نیست که برای برخی از پروژه های نوسازی ، مشارکت در خدمات معمار یا تکنسین معماری بهترین مسیر است. با این حال ، همه پروژه ها به این خدمات ، به ویژه برنامه های افزودنی در مقیاس کوچک و بازسازی داخلی ، نیاز ندارند.

 

اگر می خواهید نوسازی کنید و بودجه کمی دارید ، در مورد برنامه های خود گزینه های جایگزینی دارید:

 

خودتان نقشه ها را بکشید. این از نظر یک بخش برنامه ریزی کاملاً قابل قبول است ، به شرطی که تمام اطلاعات مورد نیاز را در آن بگنجانید. بخاطر داشته باشید که برای طراحی به نقشه هایی نیاز دارید و اینها همان مواردی است که شما برای ساخت مناقصه به سازندگان خود تحویل می دهید

از پیمانکار ساختمان خود بخواهید مجموعه ای از نقشه ها را ارائه دهد

 

2. تامین کنندگان: بزرگترین ها همیشه بهترین نیستند

اگرچه اغوا کردن توسط بروشورهای نرم افزاری ، وب سایت های شیک و فروش سریع فروش بسیار آسان است ، اما بخاطر داشته باشید که فقط به این دلیل که یک تامین کننده یا بازرگان تعداد زیادی کارمند و ادبیات فروش چشمگیر دارد ، به این معنی نیست که لزوماً کار بهتری نسبت به "گروه یک نفره" انجام می دهند - اما این بدان معنی است که احتمالاً هزینه های بیشتری از آنها دریافت می شود.

 

3- به عنوان مدیر پروژه فعالیت کنید

اکثر صاحبان خانه ها که سعی می کنند هنگام بازسازی به بودجه خود پایبند بمانند که مقرون به صرفه ترین مسیر این است که خود پروژه را مدیریت کنند ، در صورت لزوم معاملات جداگانه را انتخاب و استخدام کنند.

نقش یک مدیر پروژه را نباید دست کم گرفت - تصمیماتی که باید بگیرید و زمانی را که باید به ساخت اختصاص دهید ، اغلب وقت گیر است. از جنبه های مثبت ، عملکرد شما به عنوان مدیر پروژه به معنای این است که شما کنترل می کنید چه هزینه هایی برای کار و مواد مصرف می کنید - و این می تواند شما را در انتخاب شغل هایی که به صورت DIY انجام می دهید آزاد بگذارد.

 

4. از نزدیک ترین مکان ها خرید کنید

اگرچه خرید تمام مصالح ساختمانی یا یک مجموعه آشپزخانه یا سرویس بهداشتی کامل از یک تامین کننده ساده ترین و سریعترین مسیر است ، اما قطعاً مقرون به صرفه نیست.

 

وقتی صحبت از آشپزخانه های جدید می شود واقعاً خرید می تواند نتیجه خوبی داشته باشد. هیچ دلیلی وجود ندارد که شما مجبور باشید همه وسایل خانه و میز کار خود را از همان شرکتی که واحد آشپزخانه شما را تأمین می کند خریداری کنید - در تحقیق در مورد گزینه های موجود تقریباً پس انداز می کنید. در مورد سرویس های بهداشتی نیز همین طور است.

 

5. چندین نقل قول دریافت کنید

جای تعجب است که چگونه بسیاری از نوسازان موفق به دریافت بیش از یک قیمت برای کار نمی شوند - قیمت های نقل شده توسط معاملات می تواند صدها میلیون متفاوت باشد.

·         حداقل سه نقل قول دریافت کنید

·         از منابع معتبر توصیه دریافت کنید

·         ارزان ترین قیمت ممکن است همیشه بهترین ارزش پول را نشان ندهد

6. نگاهی ناتمام را در نظر بگیرید

هر چیزی که هزینه های نیروی کار را کاهش دهد خبر خوبی است. اتمام هایی از قبیل تخته های توس یا آجر نما ، به عنوان مثال ، نیاز به پایان گچ را از بین می برد (کاری که بهتر است به یک گچ کار حرفه ای سپرده شود).

دیوارهای آجری نمایان شده بیشتر مناسب دیوارهای داخلی هستند تا دیوارهای خارجی که در آن عایق کاری خوبی لازم باشد.

در این رابطه تصویر سازی قبل از تغییر دکوراسیون می تواند  به شما کمک کند به این ترتیب لازم نیست برای اینکه چشم انداز بازیسازی خود را ببینید به نرم افزار های تخصصی مسلط باشید.

7. از مواد قدیمی استفاده مجدد کنید

بسیاری از پروژه های نوسازی شامل تخریب ساختمانهای فرسوده است. استفاده مجدد از آجرهای اصلی صرفه جویی زیادی می کند. به همین ترتیب ، استفاده مجدد از کاشی های سقف و تخته سنگ ها در شرایط صوتی نه تنها در هزینه شما صرفه جویی می کند ، بلکه به ترکیبات جدید شما با موارد قبلی نیز کمک می کند.

 

در مورد پنجره های چوبی ، ترجیحاً ترجیح داده می شود تا تعویض شود - به علاوه معمولاً مقرون به صرفه است.

8. محصولات High End و Standard را مخلوط کنید

کیفیت بالا دیگر با هزینه زیاد دست به دست نمی شود. اگرچه همه سوئیت ها و آشپزخانه های حمام ارزان قیمت از پس هزینه برخوردار نیستند ، اما در سال های اخیر بسیاری از محدوده های خارج از قفسه با جهش هایی روبرو شده اند.

 

برای مثال خرید جبهه های استاندارد و لاشه ها و استفاده از آنها با صفحات کاری ، دستگیره ها و روشنایی مخفی غیرمعمول و برجسته ، یک جایگزین مناسب کیف برای طیف های طراح ارائه می دهد.

9. برنامه پیش رو برای معاملات

فضای ذخیره سازی را سازماندهی کنید که به شما امکان می دهد خریدهای چانه زنی بسیار خوبی را که از دست می دهید مانند آشپزخانه ها و وسایل بهداشتی با نمایشگر قبلی را فراموش کنید.

 

منتظر نباشید دقیقاً قبل از اینکه به یک آشپزخانه جدید برای شروع جستجوی خود احتیاج داشته باشید - خرید معامله ای که می بینید می تواند موجب صرفه جویی زیادی شود.

 

10. دست به کار شوید

بالا زدن آستین ها و کار با DIY یکی از بهترین روش ها برای پس انداز در مورد نوسازی است.

اینکه چقدر پیش بروید به اعتماد به نفس شما در مورد مهارتهایتان بستگی دارد و بعضی از مشاغل تقریباً همیشه بهتر است به عهده متخصصان برود (مانند کار برق و گچ کاری).

با این حال ، با انجام کارهای ساده تری مانند نقاشی و کاشی کاری ، می توانید هزاران نفر پس انداز کنید - شاید از آن لذت ببرید!

 

 

مقالات مرتبط:

مقاله ای مفید از سایت تعمیرال در مورد سه برند برتر ماشین لباسشویی

ترکیب رنگ حرفه ای با نقاشی ساختمان و کاغذ دیواری

برای انتخاب درست فرش منزل

چند نکته مهم قبل از خرید کاغذ دیواری

بیاموزید که چگونه با پول فرش قرمز را با مبل ها ست کنید

انتخاب لوازم خانگی به صرفه و مصرف انرژی بهینه

نحوه چیدمان لوازم خانگی در آشپزخانه های کوچک

نحوه دکوراسیون خانه کوچک

 

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 129
[ شنبه 17 آبان 1399 ] [ 14:58 ] [ عباسی ]
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو