اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 72
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 2 نفر
بارديد ديروز : 6 نفر
بازديد هفته : 141 نفر
بازديد ماه : 123 نفر
بازديد سال : 5,923 نفر
بازديد کلي : 13,108 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

نحوه چیدمان لوازم خانگی در آشپزخانه های کوچک [بدون افزودن بیشتر آشفته آشپزخانه]

 

من سعی کرده ام که بفهمم چگونه وسایل خانه را روی پیشخوان آشپزخانه ام مرتب کنم - احساس می شود مثل اینکه بطور مداوم در حال مرتب سازی وسایل آشپزخانه و قهوه خانه آشپزخانه ام. آیا شما هم چنین احساسی دارید؟ و هنگامی که آنها را مرتب مجدد می کنم ، متعجب می شوم که چگونه می توان همه چیزهای دیگر آشپزخانه EXTRA را که به هم ریخته شمارم را ذخیره می کند ، ذخیره کرد. اوه

دکوراسیون آشپزخانه های کوچک


من فکر نمی کردم که من واقعا یکی را برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک می خواستم (در واقع ، من از استفاده از آن کاملاً ترسیده بودم) اما بعد این مقاله را خواندم و مطلبی را می خواستم: من واقعاً آن را دوست دارم اکنون که می دانم چگونه از آن استفاده کنم و این موارد را فوری دارم زمان پخت گلدان ورق تقلب.

اما ، این یک نوع دستگاه بزرگ است و فضای قابل توجهی را در پیشخوان اشغال می کند - به خصوص در آشپزخانه های کوچک با فضای پیشخوان محدود. آیا من قابلمه فوری خود را همیشه در پیشخوان خود نگه داشته و سپس همه چیز را مرتب می کنم تا بدون افزودن آشفتگی آشپزخانه اضافی کار کند؟


پاک کردن شلوغی - از کجا شروع شود {زمانی که راه زیادی برای مقابله با آن} شلوغ کردن زندگی خود پاک کردن شلوغی از کجا شروع کنید؟ بیایید در مورد کاهش شمع های به هم ریخته ، خانه بهم ریخته و آشفته خانه ، دلایل روانشناختی به هم ریختگی ، نشانه وجود یک مشکل در خانه صحبت کنیم ، یک خانه نامنظم به چه معناست ، پاک کردن فضای نامناسب زندگی شما را تغییر می دهد ، نحوه سازماندهی بی نظمی در یک خانه کوچک برای کسانی که خانه من یک ظرف غذا نفرت انگیز است ، خانه من از کنترل خارج شده است و من نمی توانم انگیزه تمیز کردن خانه ام را بگیرم

 

کشو ها و محل هایی برای چیدن لوازم خانگی کوچک

 

 

ایده های آسان و هوشمندانه DIY ، غذا ، دکوراسیون منزل ، دستور العمل های خانوادگی برای امتحان کردن ، ایده های خلاقانه ساخت هدیه ، ساخت پروژه های هنری برای بچه ها ، ایده های سازمانی برای خانه و موارد دیگر منتشر شده توسط ایده های هوشمندانه DIY-غذا ، دکوراسیون منزل ، صنایع دستی ، دستور العمل ها و هدایا. چیزی که به اعتقاد من در مورد آن تصمیم گرفته ام یک گاری کوچک برای نگهداری لوازم خانگی است.

یک ایده ی دیگر برای ظاهر و دکوراسیون آشپزخانه های کوچک وقتی که سطوح کمتری از دیوار ها در دسترس است ، استفاده از کاغذ دیواری هایی است با طرح های مناسب.


همچنین می توان این کاغذ دیواری ها را با رنگ لوازم آشپزخانه ست کرد و ظاهر آشپزخانه را بسیار شیک و کلاسیک کرد اگر چه آشپزخانه کوچکی نیز باشد.

اما کسانی که تمایل به ست کردن لوازم آشپزخانه کوچک خود با کاغذ دیواری را دارند باید یک کاغذ دیواری مناسب برای خود خریداری و نصب کنند . جهت خرید کاغذ های دیواری می توانید از سایت https://eleninmarket.com/ استفاده فرمایید. در این حالت دیگر یک آشپزخانه کوچک خیل بهتر به نظر می رسد.

سبد ذخیره سازی لوازم کوچک - ایده های بیشتر برای چینش مجدد وسایل آشپزخانه ، کابینت های آشپزخانه که وسایل خانه را پنهان می کنند ، نحوه نگهداری وسایل اضافی آشپزخانه ، نحوه پنهان کردن وسایل روی پیشخوان ، محل قرار دادن کتری و توستر در آشپزخانه ، سبد ذخیره سازی لوازم کوچک و نحوه چیدمان لوازم خانگی در راه حل های شمارنده آشپزخانه

 

مرتبط: دکوراسیون خانه کوچک

من فکر می کنم که سبد ذخیره سازی لوازم خانگی عالی است! من همیشه تعجب می کنم که کتری و توستر را در آشپزخانه ام کجا بگذارم - این کاملاً کار می کند! و این به من کمک می کند تا با سوال بی پایان "چگونه می توان وسایل آشپزخانه EXTRA را ذخیره کرد"! به عنوان مثال اگر چینش یخچال یا لباسشویی صحیح نباشد، چنانچه برای ماشین لباسشویی مشکلی پیش آید؛ تعمیر لباسشویی شما را با مشکلات عدم وجود فضای کافی برای تعمیر روبرو می کند. در این جور مشکلات پیشنهاد میکنیم از تیم تخصصی تعمیرات لوازم خانگی تعمیرال استفاده کنید.


ایده های آسان و هوشمندانه DIY ، غذا ، تزئینات منزل ، دستور العمل های خانوادگی برای امتحان کردن ، ایده های خلاقانه ساخت هدیه ، ساخت پروژه های هنری برای بچه ها ، ایده های سازمانی برای خانه و موارد دیگر منتشر شده توسط ایده های هوشمندانه DIY-غذا ، دکوراسیون منزل ، صنایع دستی ، دستور العمل ها و هدایا.

و حقیقت را بخاطر داشته باشم ، اگر گلدان فوری و سایر لوازم مفید خود را در انبار خانه خود فرو ببرم ، احتمالاً به همان اندازه از آنها استفاده نخواهم کرد. بنابراین ، این بدان معنی است - به چندین گزینه دیگر برای چیدمان لوازم آشپزخانه من و پی بردن به اینکه چه کاری انجام دهم ، نگاه کنید.

بیایید به سایر گزینه هایی که برای چیدمان و نگهداری وسایل در یک آشپزخانه کوچک پیدا کردم ، نگاهی بیندازیم.

 

 

کابینت های آشپزخانه که لوازم خانگی را جاساز می کنند

 

من یک طرفدار بزرگ کابینت آشپزخانه هستم که لوازم من را پنهان می کند. کابینت های آشپزخانه من دارای کشوهای کشویی هستند بنابراین من * فکر کردم که این برای من مفید خواهد بود - اما گلدان فوری من خیلی بلند است {در اینجا کلمات بد را وارد کنید - من واقعاً دوست داشتم که آن کار کند!}

آنچه واقعاً دوست دارم لوازم کوچک آشپزخانه خود را پنهان کنم کابینت های آشپزخانه مانند این است:


سازماندهی و سازماندهی ماندن: سازماندهی ایده ها ، هک های مفید مفید ، ایده های ذخیره سازی ، هک های تمیز کردن - ایده های سازمان DIY و موارد دیگر منتشر شده توسط Decluttering Your Life

آشپزخانه های کوچک نیز قابلیت دکوراسیون و چینش صحیح لوازم را دارند

 

نویسنده: وبلاگ دکوراسیون مدرن

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 150
[ چهارشنبه 30 مهر 1399 ] [ 12:25 ] [ عباسی ]
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو