اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 72
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 8 نفر
بارديد ديروز : 6 نفر
بازديد هفته : 147 نفر
بازديد ماه : 129 نفر
بازديد سال : 5,929 نفر
بازديد کلي : 13,114 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

چگونه یک طرح مناسب برای دکوراسیون خانه کوچک پیدا کنیم؟



اگر خرید اولین خانه شما یک نقطه عطف بزرگ است ، ساخت اولین خانه شما یک کار بزرگ است.

جای تعجب نیست که این نوع پروژه سرمایه گذاری است که شما برای درست کردن آن اهمیت می دهید. خواه در حال ساخت خانه ای باشید که تمام زندگی خود را در سر می پرورانید ، محلی برای تأمین خانواده و یا محل زندگی بازنشستگی برای استراحت و شارژ ، می خواهید بدانید که اطلاعات درستی برای ساختن آرزوی خود دارید و می توان یک دکوراسیون خانه کوچک مناسب انتخاب کنید!

برای اطمینان از اینکه سالهای زیادی خانه جدید خود را دوست خواهید داشت ، می خواهید از اوایل سال قبل چشم انداز روشنی برای محصول نهایی داشته باشید ، اما درک اینکه چگونه می توانید یک نقشه خوب خانه پیدا کنید می تواند گیج کننده و طاقت فرسا باشد.

به همین دلیل است که ما این راهنمای انتخاب نقشه خانه را ایجاد کرده ایم ، که شامل همه مواردی است که شما باید بدانید و همچنین تمام ملاحظات اصلی را که باید هنگام تصمیم گیری بزرگ در نظر داشته باشید.
نحوه انتخاب طرح خانه

یک طرح از دکوراسیون برای منزل کوچک

فاکتور های مهم در انتخاب دکوراسیون خانه کوچک


مانند هر پروژه بزرگ ، چندین فاکتور مرتبط در فرآیند انتخاب وجود دارد:

1. ترجیحات رویایی خود را لیست کنید - همیشه در خانه چه خواسته اید؟
2. تحقیق کنید و سبک معماری را انتخاب کنید - می خواهید خانه شما چه شکلی باشد و چه حسی داشته باشد؟
3. ویژگی هایی که باید داشته باشید - ویژگی هایی را که کاملاً در خانه مورد نیاز است لیست کنید.
4. بودجه - بودجه ای را که توانایی پرداخت آن را دارید برنامه ریزی کنید.
5- ملاحظات عملی مانند اندازه را تعیین کنید - خانه شما چقدر باید بزرگ باشد؟
6. ویژگی های رویایی و عملی را با هم ترکیب کنید - بدانید کدام یک از این ویژگی ها در بودجه شما جای می گیرد.
7. تمام احتمالات را مرور کنید - از ابزار جستجوی نقشه خانه استفاده کنید تا نقشه کامل خود را پیدا کنید.

طبق پیشنهاد وبلاگ دکوراسیون عباسی اگر تازه مراحل انتخاب نقشه را شروع می کنید ، شاید مطمئن نباشید که از کجا شروع کنید. عوامل ذکر شده در محدود کردن گزینه های شما و تصمیم گیری بسیار مهم است.

در زیر هر یک از این نکات را تجزیه و تحلیل می کنیم تا به شما کمک کنیم در انتخاب طرح مناسب خانه مناسب شوید.
خلاق و رویا شوید

آیا همیشه یک پلکان مارپیچ می خواستید؟ یک اتاق بازی تزئین شده است؟ آپارتمان بالای گاراژ؟ اتاق خواب حیوان خانگی شما؟ هر کس ایده هایی دارد که به مرور زمان در مورد اینکه خانه رویایی آنها شامل چه مواردی است ، ارائه داده است.

اکنون زمان آن است که تخیل خود را به کار بیندازید و هر آنچه را که در خانه ای از رویاهای خود می خواهید ، فهرست کنید. مدتی را واقعاً به این فکر کنید که دوست دارید چه عناصری را در خانه خود داشته باشید. سایت هایی مانند Pinterest یا وب سایت ها و مجلات دکوراسیون منزل می توانند مکان های عالی برای جذب الهام شما باشند.

خیلی نگران آنچه در این مرحله امکان پذیر است نباشید. بعدا خواهد آمد رویاهای روزانه خود را به لیستی تبدیل کنید که می توانید هنگام انجام بقیه مراحل ، آماده باشید.
سبک

آیا شما بیشتر اهل فن خانگی به سبک Ranch هستید یا بیشتر ویکتوریایی را ترجیح می دهید؟ استعمار آمریکا یا مدرن قرن میانه؟ آیا شما عاشق مک مانسیون هستید یا مجذوب خانه های کوچک می شوید؟

کلاژ خانه هایی با سبک های مختلف معماری از مدرن گرفته تا صنعتگر گرفته تا کشور و جنوب غربی.

هنگام ساختن خانه خود ، این انعطاف پذیری را دارید که سبک متناسب با خواسته های شما را انتخاب کنید ، یا بر اساس نیازهای مختلف برای قسمت های مختلف خانه ، مخلوط کنید. ایده خوبی است که از سبک هایی که مورد علاقه شماست استفاده کنید تا بتوانید احساس زیبایی از خانه موردعلاقه خود داشته باشید.

انتخاب سبک دکوراسیون داخلی خانه شما نیز در برنامه خانه تأثیرگذار خواهد بود ، بنابراین می خواهید برای هرگونه آزادی یا محدودیتی که ممکن است به سبک انتخابی شما باشد ، آماده باشید. از قدم زدن در محله خود گرفته تا کاوش در نتایج Google تا روشن کردن HGTV ، روش های زیادی وجود دارد که می توانید خود را با سبک های مختلف خانه آشنا کنید تا مشخص کنید چه چیزی را دوست دارید.

اگرچه ممکن است فکر کنید که قلب خود را به سبک خاصی تنظیم کرده اید ، اما مدتی به خود فرصت دهید تا بررسی کند کدام طرح های معماری خانه دیگر برای شما مناسب هستند. یا در طرف مقابل ، حتی اگر خیلی به گزینه های سبک باز باشید ، باز هم می خواهید مدتی را برای ارزیابی گزینه های خود اختصاص دهید.

عملی شوید

اکنون که مدتی را به خواب دیدن و مرور گذرانده اید ، وقت آن است که با پرسیدن چند س importantال مهم درباره طرح خانه درباره امکان سنجی ایده های خود ، به کار خود بپردازید.


از جمله بسیاری از ملاحظات صاحبان احتمالی خانه / سازندگان عبارتند از:

ویژگی هایی که یک ضرورت مطلق است
نیازها / خواسته های شخص مهم دیگری یا همسری که در حال ساخت خانه با او هستید
جایی که می خواهید زندگی کنید
کدهای مربوطه
چقدر می توانید هزینه کنید / وام بگیرید


رعایت برخی ملاحضات در ساخت و طراحی خانه کوچک

اکنون وقت آن است که به خصوصیات آنچه در واقع می توانید به دست آورید فکر کنید.
بودجه

با جدی گرفتن در مورد هزینه هایی که می توانید برای این خانه هزینه کنید شروع کنید.

اگرچه انتظار می رود که برای ساختن نیاز به گرفتن وام ساخت و ساز داشته باشید ، اما برای تمام هزینه های ناشی از مجوز گرفته تا استخدام پیمانکاران گرفته تا هزینه های غیرمنتظره یا پنهان در این مسیر ، نباید کاملاً به آن اعتماد کنید.


بنشینید و نگاهی به امور مالی خود بیندازید تا قبل از انتخاب ، درک واضح تری از آنچه در محدوده قیمت شما است ، دریافت کنید. تهیه یک صفحه گسترده از انواع مختلف در این مدت می تواند به تصور واضحی از بودجه در کل کمک کند. این همچنین زمان مناسب برای آوردن یک متخصص مالی است تا به شما در درک آنچه با بودجه شما امکان پذیر است کمک کند.
اندازه زیادی

مگر اینکه قبلاً زمینی را داشته باشید که دوست دارید در آن احداث کنید ، یک فکر عملی که باید در مورد آن فکر کنید ، اندازه زمینی است که برای ساخت خانه جدید خود نیاز دارید.

در حالی که بعضی از مناطق ایالات متحده مورد نیاز خاصی در مورد حداقل و حداکثر اندازه تعداد زیادی (و همچنین متر مربع ساخت و ساز) دارند ، اغلب این ممکن است با دستورالعمل های محلی یا الزامات منطقه بندی تعیین شود.

برای تعیین اندازه مناسب جهت دکوراسیون خانه کوچک برای شما ، با یک متخصص یا پیمانکار محلی تماس بگیرید تا برآورد مناسبی را بدست آورید. اگر قبلاً چیزهای زیادی انتخاب کرده اید ، اندازه اصلی ترین عامل در یافتن نقشه مناسب خانه است.
کوچک فکر می کنیم یا بزرگ فکر می کنیم؟

تصاویر مربعی اغلب یکی از اولین مواردی است که هنگام فکر کردن در مورد ساخت خانه به ذهن خطور می کند. از زمان سرشماری سال 2017 ، متوسط ​​مربع برای یک خانه خانوادگی 2،426 فوت مربع بوده است. اما واقعاً چه مقدار متر مربع نیاز دارید؟

با در نظر گرفتن سبک زندگی ، اندازه خانواده ، سرگرمی ها و برنامه های آینده خود ، اندازه متر مربع مورد نظر خود را بدست آورید.
نمونه ای از نقشه های نقشه کف خانه و طیف گسترده ای از گزینه ها و سبک های طراحی آشپزخانه از بودجه های کوچک تا بزرگ.

اگر خانواده بزرگتری دارید (یا قصد داشتن خانواده بزرگتری را دارید) ، می خواهید برای مدت طولانی در این خانه زندگی کنید ، اغلب میزبان رویدادها یا مهمانی ها هستید یا فضای اختصاصی برای سرگرمی می خواهید ، خانه های بزرگتر می توانند انتخاب خوبی باشند. مانند تمرین کردن یا خواندن. داشتن فضای بیشتر به معنای انعطاف پذیری بیشتر در طراحی و استفاده از خانه شما است.

از طرف دیگر ، بسیاری از صاحبان خانه ها / سازندگان در این روزگار به دلایل عملی ترجیح می دهند که به خانه های کوچکتر بروند: هزینه های پایین تر ، سازگار با محیط زیست و نگهداری کمتر گسترده. در نهایت ، انتخاب با خود شماست و باید متناسب با بودجه شما باشد - و امیدوارم که بسیاری از ایده های رویایی شما نیز باشد.

همه این عوامل می توانند به شما کمک کنند تا بزرگ یا کوچک تر بودن خود را تشخیص دهید. این ملاحظه از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، زیرا شما می خواهید خانه شما اندازه مناسبی برای شما و خانواده شما باشد.
رویاها و واقعیت خود را ترکیب کنید

نتیجه گیری

روند ساخت یک خانه جدید می تواند یک تجربه فوق العاده هیجان انگیز و کاملاً طاقت فرسا باشد. لذت تصور کردن خانه رویایی خود را با ملاحظات عملی مانند اندازه و بودجه ترکیب کنید تا برنامه خانه مناسب خود را انتخاب کنید.

با استفاده از مجموعه طرح ، جستجوی برنامه خانه خود را ساده کنید ، بنابراین می توانید هر سردرد یا استرسی را به عملی آسان تبدیل کنید. با استفاده از عملکرد جستجوی ما شروع به جستجوی خانه بعدی خود کنید تا دقیقاً به آنچه می خواهید فیلتر شود یا بانک منابع ما را برای کسب اطلاعات در مورد تأمین مالی ، مجوزها ، اشتباهات معمول نقشه طبقه ، دکوراسیون و موارد دیگر مطالعه کنید.

مقاله ای از وبلاگ دکوراسیون داخلی عباسی جهت بررسی نحوه انتخاب یک دکوراسیون خانه کوچک. با تشکر از همراهی شما


امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 152
[ دوشنبه 07 مهر 1399 ] [ 23:34 ] [ عباسی ]
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو