اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 72
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 9 نفر
بارديد ديروز : 6 نفر
بازديد هفته : 148 نفر
بازديد ماه : 130 نفر
بازديد سال : 5,930 نفر
بازديد کلي : 13,115 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

انتخاب فرش راست

 

فرش یکی از زیباترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید برای خانه خود انجام دهید ، اما انتخاب صحیح آن می تواند چالش برانگیز باشد. انتخاب فرش مناسب برای یک فضای خاص ، با تعداد زیادی توده و مواد برای انتخاب ، یا تجسم چگونگی به نظر رسیدن یک رنگ خاص در خانه ، همیشه آسان نیست. در زیر برخی از اصول اساسی برای کمک به شما ذکر شده است.


یک فرش زیبا و مناسب برای اتاق

 


رنگ مناسب

 

هنگام خرید فرش ، بسیاری از صاحبان خانه چالش انتخاب رنگ را با سایه خنثی حل می کنند. این می تواند یک راه حل خوب باشد ، به شرطی که خنثی با رنگ های دیگر در فضا هماهنگ شود. به عنوان مثال ، یک فرش با رنگ گرم در اتاقی با رنگ بندی سرد کار نمی کند و بالعکس. هنوز هم فرش های خنثی دارای مزایایی هستند.


افراد خنثی قدرت ماندن دارند زیرا تقریباً با هر چیزی هماهنگ می شوند. حتی اگر تصمیم دارید که رنگ جاده اتاق را در جاده تغییر دهید ، این احتمال وجود دارد که فرش خنثی شما با آن هماهنگ شود.


مواد خنثی تسکین دهنده هستند ، و آنها را در مکانهایی که می خواهید آرامش و آرامش داشته باشید ، مانند اتاق خواب و نشیمن ، ایده آل می کند.


آنها همچنین با اجازه دادن به خریداران بالقوه برای تجسم وسایل شخصی خود در فضا ، فروش یک خانه را آسان می کنند.


اگر به یک فرش خنثی متمایل هستید ، چه رنگی را باید انتخاب کنید؟ اگر وسایل منزل شما تیره ، رنگ روشن یا طرح دار است ، فرشی با رنگ خنثی روشن - مانند کرم یا بژ - انتخاب کنید که آنها را به نمایش بگذارد. اگر وسایل منزل شما ساده و سبک است ، آنها را با یک فرش تیره تر ، مانند زغال چوب یا یک ته ریش عمیق ، آسیاب کنید.

 



همانطور که گفته شد ، اگر مبلمان ساده تری دارید ، می توانید در انتخاب فرش خود کمی ماجراجویانه شوید. ممکن است فرشی چند رنگ را امتحان کنید که دارای رنگهای خنثی یا رنگارنگ تری باشد. یک فرش دو رنگ که با دیوارها یا عنصر طراحی دیگری در اتاق مطابقت دارد. یا حتی یک فرش طرح دار ، مانند چاپ گل ، هندسی ، انتزاعی یا حیوانی.

 

اگر رنگ های قویتر زیر پا را ترجیح می دهید ، مطمئناً دنبال آن بروید! فقط مطمئن شوید که رنگ فرش را انتخاب کنید که رنگ های دیگر موجود در فضا را تکمیل کند و با رنگ بندی کلی شما جریان یابد.

 


 

سایه راست برای یک فضای کوچک


مبلمان را کنار بگذاریم ، بسیاری از صاحبان خانه در مورد اینکه آیا باید یک فرش روشن یا تاریک انتخاب کنند ، به خصوص برای یک فضای کوچک ، تأکید می کنند. به طور کلی ، رنگ های روشن تر نور را منعکس می کنند و بنابراین توهم فضای بیشتری ایجاد می کنند ، در حالی که رنگ های تیره نور را جذب می کنند و باعث می شوند فضا کوچکتر شود. با در نظر داشتن این اصل ، بیشتر متخصصان رنگ به شما می گویند برای "گسترش" فضای کوچک ، فرشی با رنگ روشن انتخاب کنید. رنگ سفید ، خامه ای ، طعم روشن و پاستیل های نرم نمونه های خوبی هستند.

 


با این حال ، این قانون بدون استثنا نیست. یک فرش تیره نیز می تواند فضا را بزرگتر نشان دهد ، به شرطی که نور طبیعی کافی در فضا وجود داشته باشد ، فرش از نظر الگوی زیاد شلوغ نباشد و اجازه داده شود از آن جا عبور کند. علاوه بر این ، فرشهای تیره تر می توانند باعث بلندتر به نظر رسیدن اتاق شوند ، در حالی که رنگ دیوار روشن تر و رنگ سقف سبک تر است. رنگهای روشن تر به سمت بالا می کشند.

 


ترفند دیگر بزرگتر نشان دادن اتاق ، مطابقت دیوارها با فرش است. با این حال ، این قانون بهتر کار می کند وقتی که همه رنگ ها کم رنگ تر شده اند - باز هم به دلیل جذب نور.


 

شمع راست

 

فرش ها از نخهای الیافی ساخته شده اند که با توجه به نحوه درمان ، توده های مختلفی ایجاد می کنند. برای انتخاب شمع مناسب برای یک فضای مشخص ، باید مزایا و معایب آنها را درک کنید.

 

شمع یا مخمل خواب دار - با لمس نرم ، نخهای در معرض این فرشها تاب خورده و تا ارتفاع یکنواخت بریده می شوند ، و یک قسمت رویه مبهم ایجاد می کنند. شمع های برش خورده عبارتند از:


Shag - نخهای بسیار بلند یک فرش نرم ایجاد می کنند. برای اتاق خواب خوب است اما تمایل به آلودگی دارد.


مخمل یا زاکسن - نخ های متراکم و نرم ، سرسبز و مجلل هستند. برای اتاق خواب مستر ، اتاق ناهار خوری یا محل زندگی ایده آل است اما به علامت رد پا / خلاuum حساس است.


فریز - نخهای کاملاً پیچ خورده و چین خورده فرشی با دوام و معمولاً چند رنگ ایجاد می کنند که کثیفی را پنهان می کند. یک راه حل خوب برای مناطق پرتردد.


بافت دار - پیچهای متناوب نخ در ارتفاعات مختلف بریده می شوند و سپس انقباض می شوند ، و یک فرش بادوام ایجاد می کنند که خانواده های پر مشغله را در خود جای می دهد.


کابل - الیاف ضخیم و بلند زیر پا هستند ، اما می توانند مات شوند ، و آنها را برای مناطق پرتردد نامناسب می کند.


حلقه - برای مناطق پرتردد بسیار مناسب است ، این فرشها دارای نخهای تراش خورده با دوام ، تمیز کردن آسان و "بدون ردیابی" هستند اما از نرم بودن فرشهای برش خورده برخوردار نیستند. به دلیل حلقه هایشان ، آنها تمایل به گرفتار شدن دارند.

 

فرش


حلقه های برش خورده یا تراش خورده - از نظر نمای کم ، این فرش ها - که به آن "طرح دار" نیز گفته می شود ، دارای نخهای برش خورده و حلقه دار هستند. آنها برای مناطق پر رفت و آمد مناسب هستند ، اما پنهان کردن درزها دشوار است.

 

 

 

مقاله ای از وبلاگ دکوراسیون داخلی عباسی. با تشکر از همراهی شما

 

 


 

بیشتر بخوانید: 

انتخاب لوازم خانگی به صرفه و مصرف انرژی بهینه

نحوه چیدمان لوازم خانگی در آشپزخانه های کوچک

چند نکته مهم قبل از خرید کاغذ دیواری

مقاله ای مفید از سایت تعمیرال در مورد سه برند برتر ماشین لباسشویی

10 نکته برای کاهش هزینه نوسازی منزل

ترکیب رنگ حرفه ای با نقاشی ساختمان و کاغذ دیواری

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : دکوراسیون داخلی , انتخاب فرش مناسب ,
بازديد : 144
[ یکشنبه 11 آبان 1399 ] [ 15:38 ] [ عباسی ]
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو