اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 72
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 22 نفر
بارديد ديروز : 60 نفر
بازديد هفته : 105 نفر
بازديد ماه : 561 نفر
بازديد سال : 6,361 نفر
بازديد کلي : 13,546 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

 تمام طراحان دکوراسیون میگویند که پرده ها یک اتاق درست می کنند، اما فقط در صورت انتخاب صحیح. وقتی صحبت از روش های تزیین پنجره می شود ، این مسئله مربوط به رنگ و پارچه، طول و آستر و ساخت سفارشی در مقابل قفسه است. با این همه تصمیم گیری، احساس راحتی زیاد آسان است، بنابراین ما در مورد محدود کردن گزینه ها و انتخاب پرده های مناسب خانه خود از چند طرفدار حرفه ای مشاوره خواستیم.

رنگ و پارچه

پارچه یک قسمت اساسی در انتخاب پرده است، زیرا مواد حکایت از عملکرد خوب و نگه داشتن پرده شما در طول زمان دارد. طراح Suysel DePedro Cunningham از Tilton Fenwick می گوید: "اگر پارچه پرده بیش از حد سنگین باشد، ممکن است هنگام کشیدن کاملاً خرد شوند، خیلی سبک باشند و ممکن است به خوبی آویزان نشوند"

یک طراح دکوراسیون بسیار معروف پیشنهاد میکند پارچه ها را تا انتهای پنجره نگه دارید. او می گوید: "آن را مانند آکاردئون در قسمت بالا چین بزنید و اجازه دهید آن را بپوشاند. " در این صورت اگر پرده شروع به شعله ور شدن کند، به راحتی روی پنجره نمی افتد."

همچنین، به یاد داشته باشید که نور خورشید به مرور پارچه ها را محو می کند. اگر اتاق مورد نظر نور زیادی داشته باشد، پرهیز از رنگ های روشن هوشمندانه است زیرا پرده های تیره در مجاورت آفتاب به سرعت کمرنگ می شود.

با این وجود ، اگر دوست دارید که اغلب اتاق خود را عوض کنید ، می توانید کم رنگ تر شدن خود را داشته باشید. "کانینگهام پیشنهاد می کند که با رنگ های خنثی بروید ، زیرا کم رنگ شدن آنها نسبت به سایر رنگ ها کمتر است. رنگ ها و به احتمال زیاد با دکوراسیون اتاق ترکیب می شوند.

وقتی صحبت از پارچه می شود، پارچه های پارچه ای، ابریشمی، ابریشم مصنوعی و مخمل بهترین گزینه برای استفاده در تزئین پنجره هستند. ابریشم مصنوعی بیشترین دوام را دارد و در یک اتاقی که آفتاب مستقیما میتابد و نور گیر است، ابریشم مصنوعی به سرعت ابریشم واقعی خراب نمی شود.

برخی از پارچه ها می توانند به جلوگیری از سرما کمک کنند. بسیاری از هتل ها از جیر، مخمل، ملیله یا توید استفاده می کنند زیرا وزن آنها به جلوگیری از نور و گرما کمک می کند. با این وجود، تقریباً هر پارچه ای را می توان با دست انداز، یک ماده نمدی ضخیم و عایق در هم آمیخت. است همچنین این مسئله می تواند به طولانی شدن عمر پرده ها کمک کند.

طول پرده

قبل از اینکه نوار اندازه گیری را انجام دهید ، تصمیم بگیرید که دوست دارید پرده ها از پنجره چه ارتفاعی بلند داشته باشند. کانینگهام می گوید: "پانل های آویزان بالاتر از پنجره ، حس ارتفاع را به اتاق می دهند." طراحان اغلب پرده ها را حدود شش اینچ بالاتر از قاب پنجره آویزان می کنند ، اما برای ظاهری چشمگیر ، برخی بالاتر می روند.

از بالای پنجره (بعلاوه اینچ ارتفاع اضافه شده در جایی که پرده ها از آن آویزان می شوند) تا زمین اندازه بگیرید. برای ظاهری سنتی تر ، با پرده ای که کمی روی زمین چسبیده است ، می خواهید دو یا سه اینچ دیگر به طول خود اضافه کنید. برای داشتن ظاهری مدرن و واضح ، از صفحه با سطح زمین فاصله داشته باشید.

قبل از اینکه نوار اندازه گیری را انجام دهید ، تصمیم بگیرید که دوست دارید پرده ها از پنجره چه ارتفاعی بلند داشته باشند. کانینگهام می گوید: "پانل های آویزان بالاتر از پنجره ، حس ارتفاع را به اتاق می دهند." طراحان اغلب پرده ها را حدود شش اینچ بالاتر از قاب پنجره آویزان میکنند ، اما برای ظاهری چشمگیر ، برخی بالاتر می روند.

از بالای پنجره تا زمین اندازه بگیرید. برای ظاهری سنتی تر، با پرده ای که کمی روی زمین چسبیده است ، می خواهید دو یا سه اینچ دیگر به طول خود اضافه کنید. برای داشتن ظاهری مدرن و واضح، از صفحه با سطح زمین فاصله داشته باشید.

 هنگام اندازه گیری عرض پنجره، حتماً چهار تا هشت اینچ را از دو طرف اضافه کرده و تعداد کل را دو برابر کنید تا از پر بودن پرده اطمینان حاصل کنید. یک طراح دکوراسیون مشهور می گوید: "بنابراین در هنگام باز شدن پرده ها شیشه های زیادی از پنجره را مسدود نخواهید کرد، و مانع آنها نخواهد شد. اگر قصد دارید از پرده ها برای جلوگیری از آفتاب استفاده کنید، این سانتی متر اضافی در اطراف محیط پنجره شما نیز به جلوگیری از هرگونه نور کمک می کند.

نتیجه گیری

شما می توانید انواع مختلف مدل پرده را از سایت سبک مدرن سفارش داده و به صورت اینترنتی درب خانه خود تحویل بگیرید. همچنین برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02122537199 تماس بگیرید.

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : پرده ,
بازديد : 86
[ چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ] [ 13:44 ] [ عباسی ]
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو