اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 72
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 3 نفر
بارديد ديروز : 155 نفر
بازديد هفته : 3 نفر
بازديد ماه : 829 نفر
بازديد سال : 6,629 نفر
بازديد کلي : 13,814 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

درباره روشویی سرامیکی چه میدانید؟ مزایا و معایب

روشویی سرامیکی، انتخابی است که هرگز از مد نیفتاده و برعکس، ثابت شده است که می تواند کاملاً با سرویس های بهداشتی که به شیوه دکوراسیون مدرن هستند نیز سازگار باشد! روشویی یکی از اولین لوازمی است که هنگام ورود به دستشویی به چشم می خورد. حتی اگر جنبه زیبایی را هم کنار بگذاریم، باید به این نکته توجه داشته باشید که جنس و کیفیت روشویی از اهمیت زیادی برخوردار است. روشویی انواع مختلفی دارد اما ما در این مقاله قصد داریم درباره روشویی سرامیکی صحبت کنیم.

چرا روشویی سرامیکی را انتخاب کنیم؟

روشویی سرامیکی پایه دار رایج ترین نوع روشویی میباشد چون به راحتی با هر وسیله بهداشتی دیگر ترکیب می شود. اگر بخواهیم که دکوراسیون سرویس بهداشتی خود را ارتقا دهیم، معمولا به ذهنمان میرسد که آینه روشویی را تغییر دهیم اما روش های دیگری نیز برای بهبود دکور داخلی سرویس بهداشتی وجود دارد. جذابیت، زمانی معنا پیدا میکند که همه وسایل با یکدیگر ست باشند و ترکیب زیبایی را به وجود بیاورند. 

روشویی سرامیکی از راحت ترین مواردی است که می توانید استفاده کنید. یکی از نقاط قوت آن به حداقل رساندن پاشیدن آب روی کاسه روشویی است. بعلاوه، با ساختار پایه ای که دارد، می تواند دوام و عمر طولانی مدت را تضمین کند.

مزایای روشویی سرامیکی

قبل از اینکه به طور مفصل درباره روشویی سرامیکی صحبت کنیم، باید به طور خاص مزایای این ماده را بررسی کنیم. اول از همه، سرامیک بسیار مقاوم است، به سختی در معرض سایش قرار می گیرد و در برابر هرگونه ضربه ای واکنش خوبی نشان می دهد، در واقع خراب شدن آن کمتر از تمام مواد دیگر کمتر اتفاق می افتد.

انتخاب روشویی سرامیکی قابلیت انعطاف پذیری بالا را تضمین می کند، زیرا به راحتی با سایر وسایل بهداشتی ترکیب می شود. به همین دلیل ، به طور کلی در بین مواردی است که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. سرامیک با تمام دکوراسیون ها سازگار است و به لطف سادگی آن، هم برای دکوراسیون مدرن هم مینیمال و هم برای دکوراسیونی کلاسیک و باروک بسیار مناسب خواهد بود.

اگر می خواهید طرحی را روی سینک دستشویی خود پیاده سازی کنید، روی آینه ای که از آهن فرفورژه ساخته شده تمرکز کنید. در واقع ، این جزئیات محرمانه اما گرانبها دکوراسیون را ارتقا می بخشد. نکته دیگر که به نفع شماست قیمت سرامیک است. روشویی سرامیکی نسبت به روشویی کابینتی و سنگی قیمت مناسب تری دارد. 

در واقع، این ماده هزینه کمتری نسبت به فولاد یا سنگ دارد و می تواند در عین حفظ طراحی زیبا و با کلاس بودن، برای کسانی که می خواهند کمی کمتر هزینه کنند، گزینه مناسبی باشد. 

یکی از نقاط قوت آن نیز به حداقل رساندن پاشش آب روی کف است. در واقع، این یک سینک ظرفشویی بسیار راحت برای استفاده و تمیز کردن است.

مدل های روشویی سرامیکی

  • روشویی سرامیکی پایه دار

یکی از متداول ترین انواع روشویی های سرامیکی بدون شک مدل پایه دار یا ستونی است. این یک سینک دستشویی با یک کاسه روشویی بزرگ و عمیق همراه است و توسط یک پایه سرامیکی ثابت شده بر روی زمین پشتیبانی می شود.

این مدل روشویی را می توان در انواع شکل ها ی گرد، بیضی و مربع خریداری کرد.

مزایای روشویی پایه دار

هزینه این محصول بسیار کمتر از سینک دستشویی های مدرن است، به همین خاطر بسیاری از افراد از این مدل برای حمام ثانویه خود و همچنین ویلاها و مکان هایی که برای تعطیلات میروند استفاده کنند.

به طور کلی روشویی سرامیکی پایه دار به همراه سایر وسایل جانبی سرویس  بهداشتی به فروش می رسد. اندازه بزرگ این روشویی، استفاده از آن هنگام انجام کارهای بهداشتی روزانه را بسیار راحت می کند. علاوه بر این، همچنین قادر به جمع آوری شیرهای آب قدرتمند، بدون ایجاد پاشش بر روی زمین است. همچنین ساختار پلیه سرامیکی آن پایدار و مقاوم است و عملکرد دوام بالا را حتی سالها پس از خرید تضمین می کند.

اگر بخواهیم در یک جمله بگوییم، اگر به دنبال روشویی هستید که دوام و کیفیت بالا داشته باشد، روشویی سرامیکی پایه دار انتخاب بسیار مناسبی است اما اگر به دنبال طراحی و زیبایی هستید، هنوز انتخاب های دیگری پیش روی شماست.

روشویی سرامیکی دیواری

این مدل از روشویی، تقریبا جدید و مدرن است و همان طور که از نام آن مشخص میباشد، هیچ پایه یا ستونی ندارد که آن را پشتیبانی کند، اما دیوار آن را محکم نگه میدارد. علاوه بر نسخه سرامیکی روشویی دیواری، می توان آن را در جنس های مدرن تر و بهتر مانند: گچبری، سنگ مرمر، چوب، شیشه و موارد دیگر خریداری کرد. شکل روشویی سرامیکی می تواند بیضی، مستطیل، گرد یا استوانه ای باشد.

روشویی سرامیکی به لطف طراحی ذاتی و ظریف خود، دکوراسیون حمام را مدرن و منحصر به فرد می کند. این یک محصول جمع و جور و در ابعاد کوچک است که حتی در حمام های کوچک نیز به راحتی قابل نصب است.

مزایای روشویی دیواری سرامیکی

  • زیبایی منحصر به فرد و جذابیت دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی
  • تنوع در مواد سازنده و سازگار با تمام دکوراسیون ها
  • به دلیل نداشتن پایه، یک محصول مقرون به صرفه و نسبتا ارزان میباشد

در کل روشویی دیواری سرامیکی یک انتخاب جمع و جور برای کسانی است که به دکوراسیون مدرن علاقه دارند و میخواهند با هزینه ای متوسط یک تغییر اساسی در سرویس بهداشتی و حمام خود ایجاد کنند. 

سخن پایانی

طراحی داخلی منزل شما نشان دهنده شخصیت، طرز فکر و روحیه شماست. همان طور که به پذیرایی، اتاق خواب ها و آشپزخانه خود اهمیت میدهید، باید به حمام و سرویس بهداشتی خود نیز ارزش قائل شوید. خرید روشویی مناسب، مهم ترین قدم برای بهبود طراحی سرویس بهداشتی است. شما می توانید انواع مدل های روشویی سرامیکی، سنگی و کابینتی را با قیمت مناسب و با کیفیت بسیار خوب از سایت سبک مدرن خریداری کنید. جهت خرید و اطلاع از قیمت روشویی به سایت سبک مدرن مراجعه نمایید.

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : روشویی , روشویی سرامیکی ,
بازديد : 89
[ دوشنبه 28 تیر 1400 ] [ 10:07 ] [ عباسی ]
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو