اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 72
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 20 نفر
بارديد ديروز : 60 نفر
بازديد هفته : 103 نفر
بازديد ماه : 559 نفر
بازديد سال : 6,359 نفر
بازديد کلي : 13,544 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

آیا می خواهید اتاق خود را دوباره تزئین کنید اما در اولین مانع پشیمان شده اید؟

ممکن است حیرت انگیز باشد که خودتان بتوانید رنگ اتاقتان را تغییر دهید اما برای چالش های آن آماده باشید. اما نگران نباشید در اینجا چند نکته اساسی برای کمک به شما برای شروع وجود دارد ...

موضوعات مهم در نقاشی ساختمان

برای رنگ آمیزی یک اتاق به 2 نوع رنگ مختلف نیاز دارید. یکی برای دیوارها و سقف و دیگری برای کارهای چوبی (این هر چیزی است که در اتاق ثابت شده و از چوب ساخته شده است).

رنگ دیوار

رنگ دیوارها را معمولاً امولسیون می نامند. این یک پایه آب دارد بنابراین اگر خیلی غلیظ باشد می توانید آن را با آب رقیق کنید. این بدان معنی است که شما می توانید در پایان کار همه چیز را در آب بشویید.

علاوه بر این از رنگ روغنی برای رنگ دیوار استفاده می شود به دلیل اینکه قابل شستشو است.

 

رنگ روغنی چیست؟

 

رنگ روغنی که با نام(  Oil color) شناخته می شود، برای رنگ آمیزی دیوار، سقف در فضای داخلی، بلکه برای فضای بیرون نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اغراق نیست اگر بگوییم پرطرفدار ترین رنگ ساختمانی در بین نقاشان ساختمان است. با بررسی پیشینه رنگ روغنی در می یابید که در سال های دور از ترکیب رنگدانه (پیگمنت) با جوشانده روغن های طبیعی مانند کتان، بزرک و سویا بدست می آمده،اما این روزها منشاء شیمیایی پیدا کرده و همچنان در صنعت و هنر مورد استفاده قرار می گیرد. انواع رنگ روغن به دلیل قابلیت شستشو و دوام بالایی که دارند، همواره مورد توجه رنگ کاران ساختمان قرار می گیرند. اگر حلالرنگ روغن، طرز تهیه و قیمت رنگ روغنی را بدانید، در میابید گه چرا خرید رنگ روغن در بین نقاشان ساختمان پرطرفدار است.

برای خرید انواع رنگ روعنی ساختمان و اطلاع از قیمت بهترین رنگ روغنی اینجا کلیک کنید.

رنگ سقف

به طور معمول از رنگ پلاستیک برای رنگ سقف استفاده ی شود.

 

رنگ پلاستیک چیست؟

رنگ پلاستیک در کوتاه ترین زمان ممکن خشک شده و بدون بو می باشد. همچنین اگر به دنبال رنگ ساختمانی هستید که به آسانی اجرا شود، رقیق کننده آن آب باشد، مقاومت خوبی داشته باشد، رنگ پلاستیک بهترین انتخاب است.از سالیان دور رنگ پلاستیک از جمله رنگ ساختمانی بود که برای رنگ آمیزی سطوح ساختمانی مورد استفاده قرار می گرفت. شما می توانید از این رنگ برای رنگ آمیزی دیوار، سقف و سایر سطوح براحتی استفاده کنید. رنگ پلاستیک که در طی این سالها نیز رنگ پلاستیک با دارا بودن ذرات میکروسکوپی چسب، رنگدانه و بتونه یکی از پر طرفدار ترین رنگ های ساختمانی بوده و همچنان نیز طرفداران خاص خود را دارد.

برای خرید انواع رنگ پلاستیک ساختمان و اطلاع از قیمت بهترین رنگ پلاستیک اینجا کلیک کنید.

 

رنگ نجاری یا رنگ روی چوب

رنگ برای کارهای چوبی متفاوت است ، سخت تر است ... اگر به آن فکر کنید ، کارهای چوبی باید چند ضربه بزنند.

 

اکنون باید تصمیم بگیرید که آیا رنگ چوب اکریلیک با پایه روغن یا آب دارید. رنگ مبتنی بر روغن به این معنی است که شما باید رنگ سفید بخرید تا رنگ آن نازک شود و بعد از اتمام برس آن را بشویید. آب به تنهایی رنگ روغن را از روی برس های شما پاک نمی کند. رنگ چوبی اکریلیک پایه آب را می توان با آب رقیق کرد و می توان با آب تمیز کرد.

رنگ اکریلیک چیست ؟

رنگ اکریلیک ساختمانیAcrylic paint)) رنگ دوستدار محیط زیست و بر پایه آب است که به دلیل عدم استفاده از مواد نفتی با طبیعت سازگار است. رنگ اکریلیک سابقه رنگ پلاستیک و رنگ روغن را ندارد، با این وجود به دلایل قابل توجهی از جمله اینکه در محیط داخلی و خارجی قابلیت استفاده است، بدون بو است و براحتی خشک می شود، توانست خیلی زود بخشی از بازار رنگ ساختمانی را به خود اختصاص دهد

برای خرید انواع رنگ اکریلیک ساختمان و اطلاع از قیمت بهترین رنگ اکریلیک اینجا کلیک کنید.

تقریباً یا تقریباً تمام رنگهای موجود در راهرو با انتخاب پایان انجام می شوند. این در مورد مقیاس درخشش روی رنگ تمام شده است ، بسته به نوع براق و رنگی که می خواهید بین مات صاف ، پوسته تخم مرغ ، ساتن یا براق انتخاب کنید.

مطمئن شوید که رنگ و اندازه قلع مناسب را انتخاب کرده اید ، مطمئن شوید که قلع را با براق مورد نظر خود برداشته اید. بسیار آسان است که یکی اشتباه را انتخاب کنید و فقط وقتی روی دیوار خشک شده است متوجه شوید که دیوارهای براق دارید و نه دیوارهای مات صاف مرسوم که دنبال آن هستید.

 

نکات مهم در نقاشی ساختمان

اطمینان حاصل کنید که تمام سطوحی را که نمی خواهید رنگ آمیزی یا پاشیده شوید ، مانند مبلمان ، فرش ها و / یا سوئیچ های روشن بپوشانید (می توانید ورق های گرد و غبار را از هر فروشگاه DIY خریداری کنید)

یک پنجره در اتاق باز داشته باشید تا بخار بیش از حد را استشمام نکنید و اجازه دهید رنگ سریعتر خشک شود

برای جلوگیری از پاشش رنگ یا عبور از خطوط ، از نوار نقاب برای پوشاندن دامن / معماری استفاده کنید ، همچنین می توانید از نوار برای نقاشی خطوط مستقیم استفاده کنید

اگر مشغول نقاشی چوب هستید ، اطمینان حاصل کنید که سوراخ ها پر شده و سطوح ناهموار آن ساییده شده اس . می توانید کاغذ سنباده را از هر فروشگاه سوپرابزار پارس خریداری کنید.

غلتک برای سطوح بزرگ بهتر است و در صورت رنگ آمیزی سقف ، غلتک کشیده آسان تر خواهد بود

مطلب مرتبط 

رنگ ساختمانی پایه آب یا رنگ روغنی ؟؟؟

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : رنگ ساختمانی ,
بازديد : 78
[ چهارشنبه 06 مرداد 1400 ] [ 13:14 ] [ عباسی ]
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو